poniedziałek, 12 marca 2012

ahhaaa mialam dzis średni dzień w szkole .. ale zacznijmy od początku dzień nie zapowiadał się jakoś szczególnie fajnie gdyż od razu jak wstałam stwierdziłam ten fakt ;d ... no nic.. pożniej sobie tak siedze na tych lekcjach .. i tak lekcja za lekcja mija .. i taki w sumie luz był bo ogolnie to ogladalismy filmy wiec nic sie specjalnie nie dzialo . aż tu nagle przyszedl czas na jedna szanowna lekcje z kolei .... ooooooo historie chodzi i ten szanowny ticzer wziaz mnie do odpowiedzi !!!!!! nic a nic nie umialam ale poszlam mowie sprobuje .. niestety nie udalo sie , ale grunt ze nie dostalam 1 ... ;d tylko nieprzygotowanie ;d hahah a myslalam ze mnie juz nie zapyta bo juz mnie pytal a nie ma w zwyczaju pytac kogos dwa razy . JA TO MAM SZCZESCIE ;D



........a teraz sobie wcinam jogurta ;d;d





pozdr ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz