niedziela, 11 marca 2012

ouu dziś jestem w mega pozytywnym nastroju ;d
 ostatnio opuściłam się w blogowaniu niestety nie zawsze starcza mi czasu żeby coś napisać ale postaram się tego aż tak bardzio nie zaniedbać . całe szczęście że dziś nie mam aż tak duuużo nauki jak zwykle .. muszę poprawić swoje ocny naprawde nie poznaje się kiedyś byłam w mairę dobra 3,4,5 a teraz to jest jakaś masakra wgl nic mi się nie chce od początku roku szkolnego ;d trzeba sie poprawic;d i nawet jak to mowie to toche sama sobie nie wierze bo wiem jakie to bedzie trudne ;d moze dam rade a moze i nie .. mam nadzieje ze jednak wyjdzie ta 1 opcja .. czemu wszystko nie robi sie samo ot tak .. ja tego nie kminie jak sie cos psuje to tak po prostu nie wiedomo gdzie kiedy a jak cos dobrego to juz samo nie chce wyjsc ;;d dobra plote troche bzdury ;d przepraszam to chyba nadmiar zielonej cherbaty w moim organizmie ;];]
papatki ;d

jak tam weekend??
humorek dopisuje?;];]

2 komentarze:

  1. ja również muszę popoprawiać oceny, wziąć się wreszcie za siebie i nie zaniedbywać szkoły, ale nie potrafię Oo masakra jakaś

    pozdrawiam i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazdy chyba musi poprawić ocenki, ale leń dopada i się odechciewa :p


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń